Skuteczna oferta – 5 kroków do stworzenia świetnego scenariusza eventowego.


Dlaczego klienci potrzebują oferty na papierze? Nie chcą kupować kota w worku. Po co rodzicom scenariusz zabawy urodzinowej? By było się do czego przyczepić, gdy animator nie wykona swojej pracy. Po co wychowawcy scenariusz lekcji? Chcą w przybliżeniu wiedzieć, ile czasu potrzebują na przekazanie wiedzy uczniowi. Powody są skrajnie różne, ale informacje, jakie trzeba zawrzeć aby napisać dobrą ofertę, scenariusz lub program podobne. Kilka zasad sprzedaży scenariusza eventowego.


Poniżej, jak stworzyć skuteczną ofertę.


Budowanie relacji z klientem. 

Łatwość nawiązywania kontaktu i domniemana ciągła dostępność. Optymizm i kompetencja. Niezależnie od pory roku, dnia, czy chandry. Sprzedając cokolwiek, zarowno swoje umiejetności, jak też event jesteśmy dla klienta zawsze dostępni i chętni do pomocy. Mamie, która nie wie, jaki smak ciasta będzie pasował do tematu imprezy, dla szefa działu sprzedaży, który nie wie, jaki rozmiar baneru zamówić – klient, nasz Pan. Ta zasada nie zmieni się nigdy. 

Czytelność. 

Informacje najważniejsze, takie jak program, cena, czy możliwość negocjacji i wszystkie gratisy powinny być łatwo dostępne. Na pierwszy rzut po ofercie, idzie cena, potem możliwość modyfikacji. Halo! Musi być napisana poprawnie stylistycznie i ortograficznie! Wymaga tego profesjonalizm.

Elastyczność.

Każda historia powinna być z gumy 🙂 Taka idealnie miękka i do przetworzenia. 

Historia.

 Oferta powinna opowiadać piękną historię. To może być msgiczne opowiadanie o sprzęcie do grabienia liści pomagającym babci w ogrodzie lub ostrym gwoździu z dużą główką ułatwiającym dziadkowi naprawienie wieszaka w przedpokoju. 

Element zaskoczenia. 

Z dobrym scenariuszem jest jak z sałatką. Powinna być zdrowa i kolorowa, posiadać smak i coś chrupiącego. Przy zabawie z dziećmi mogą być bańki, lub zwyczajna kartka papieru, która tworzy ruchome zwierzątko. Przy poduszce, delikatność… Każdy scenariusz ma swój punkt kulmimacyjny, swoją boskość.


Sprawdźcie, czy Wasze oferty mają to wszystko, a jeśli chcielibyście dowiwdzieć się wiecej, komentujcie.


Tyle ode mnie. Zajrzyjcie też tutaj – sprzedaż ofertowa okiem profesjonalisty.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *